czwartek, 21 kwietnia 2011

POST 11

Dnia 21 kwietnia 2011 roku otrzymałem odpowiedź Związku Rewizyjnego SM RP w Warszawie na POWIADOMIENIE  wysłane dnia 28 marca 2011 roku, o którą nie zabiegałem. Ponieważ otrzymałem a treść w niej zawarta uświadamia mi, że Związek Rewizyjny SM RP, jest związkiem zbędnym nie mającym żadnej mocy sprawczej. Uznałem za konieczne to przedstawić dla pozostałych członków, na podstawiee pism.

 1. Treść odpowiedzi ZR SM RP w Warszawie z dnia 12 kwietnia 2011 roku.

 2. Treść pisma do Związku Rewizyjnego SM RP z dnia 28 marca 2011 roku.


 3. Skan ekranu, potwierdzający wysłanie pisma do ZR SM RP drogą elektroniczną dnia 28 marca 2011 roku.

Jedyne czego oczekiwałem od ZR SM RP po wysłaniu w/w pisma, to potwierdzenia otrzymania mojego pisma z dnia 28 marca 2011 roku drogą elektroniczną.

Natomiast oczekiwałem odpowiedzi ZR SM RP na pismo z dnia 22 marca 2011 roku, której do dnia obecnego nie otrzymałem. Prezentacji mojego pisma do ZR SM RP na tym etapie nie będzie. Natomiast przedstawię skan, że to pismo zostało wysłane do ZR SM RP. Dotyczyło między innymi, przeprowadzenia pełnej lustracji za okres od 1 stycznia 2007 do 31 grudnia 2009 roku i mające miejsce w trakcie jej przeprowadzania niedociągnięcia, ze skutkiem do dnia obecnego. Twierdzę tak na podstawie braku informacji, iż regulaminy z uchybieniami zostały poprawione, przez Radę Nadzorczą.
 1. Skan ekranu, potwierdzający wysłanie pisma do ZR SM RP drogą elektroniczną dnia 22 marca 2011 roku.

Pytanie do wszystkich zainteresowanych, ile wynosi składka na Związek Rewizyjny SM RP w Warszawie rocznie? Ile zapłaciliśmy za pełną lustrację SM „Nowoczesna” w Raciborzu za okres lustrowany od 1 stycznia 2007 roku do 31 grudnia 2009 roku? Zakładam, że wiedzą o tym nieliczni a kwota zapłaty, znajduje się wśród składowych - Rachunku Zysków i Strat , B. Koszty działalności operacyjnej, VII. Pozostałe koszty rodzajowe o wartości 7 334,1 tys. zł. na 31 grudnia 2010 roku.
Płacimy za lustrację, przynajmniej tak zakładam, a to pean o rzetelnie wykonanej pracy przez wszystkie organy SM „Nowoczesna” o grubości około 3-4 centymetrów, formatu A4. Dokument o pełnej nazwie – „Protokół z lustracji pełnej działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowoczesna” w Raciborzu w okresie od 1 stycznia 2007 roku do 31 grudnia 2009 roku.”, na podstawie którego ZR SM RP nic nie może, co wynika z pisma z dnia 12 kwietnia 2011 roku.

Paszkowski Mirosław-kerimski

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz